<< Blog Kelas Latihan Silat Cekak Pusaka Hanafi USJ. *Bukan laman rasmi Silat Cekak:




<< pesan Guru : "Sebenar Guru ada Hakikat, Dikuat pula amalan Syariat, Ditambah pula ilmu Maarifat, Berpakaian pula dengan Isyarat."


<< e-mailkan artikel atau berita menarik ke warisanhanafi.usj@gmail.com





Pautkan berita terkini kami di blog/laman web anda

Silat Cekak Hanafi USJ [v2.1]

Grab this Headline Animator



Selasa, Oktober 20, 2009

T-Shirt CENDERAHATI Kelas USJ Tempahan Ke-2!

"Cun weh design ni!"
begitulah komen member2 yang melihat design t-shirt cenderahati (BUKAN T-SHIRT LATIHAN) kelas latihan USJ, hehe. Rekaan t-shirt ini dibuat oleh designer kelas USJ iaitu saudara Ahmad Khalil. Pengeluaran t-shirt ini adalah bertujuan untuk mengumpul dana bagi memajukan lagi pergerakan kelas latihan USJ. Jika ada sesiapa yang berminat untuk membeli, TEMPAHAN DITERIMA.

Kualiti baju t-shirt ini dijamin (gambar sampel t-shirt akan di'post'kan secepat mungkin), oleh itu harga tempahan bagi sehelai t-shirt adalah RM30.00. Terdapat saiz S, M, L, XL,XXL, XXL (saiz Asia). Butiran lanjut mengenai tempahan ada di bawah. Cetakan t-shirt akan dibuat setelah jumlah tempahan melebihi 20 helai. Jadi, ajak lebih ramai member tempah, lebih cepat tempahan anda akan disiapkan hehe :D


Design depan


Design belakang

Kepada yang berminat untuk membuat tempahan sila e-mailkan butiran [ nama, alamat, e-mail, no. telefon, jumlah tempahan dan saiz ] t-shirt ke warisanhanafi.usj@gmail.com. Setelah pengesahan dibuat, nombor akaun untuk pembayaran akan di e-mailkan kepada anda. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saudara Ahmad Khalil di talian 012 219 3607.
* Penghantaran ke luar daripada Selangor akan di kenakan bayaran tambahan mengikut kadar perkhidmatan penghantaran yang berpatutan.

0 Ulasan:

  © Ourblogtemplates.com Blogger templates 2008