<< Blog Kelas Latihan Silat Cekak Pusaka Hanafi USJ. *Bukan laman rasmi Silat Cekak:




<< pesan Guru : "Sebenar Guru ada Hakikat, Dikuat pula amalan Syariat, Ditambah pula ilmu Maarifat, Berpakaian pula dengan Isyarat."


<< e-mailkan artikel atau berita menarik ke warisanhanafi.usj@gmail.com





Pautkan berita terkini kami di blog/laman web anda

Silat Cekak Hanafi USJ [v2.1]

Grab this Headline Animator



Selasa, Mac 03, 2009

Sumbangan artikel

Assalammualaikum wbt,

Terima kasih pada tuan-tuan yang banyak menyumbang artikel2 yang menarik dan berguna dalam usaha memberi input kepada ahli-ahli Silat Cekak Pusaka Hanafi di blog kelas USJ ini.

Artikel tuan-tuan akan kami paparkan sedikit demi sedikit dari semasa ke semasa. Tak syok la kalau bubuh semua sekaligus, nanti depa dah tak mai dah blog USJ ni kalau dah dapat baca semua. heheh

Kami mengalu-alukan lagi pada sesiapa jua yang ingin menyumbang artikel-artikel yang menarik untuk dikongsi bersama di blog USJ ini. Sekiranya ada, bolehlah email kepada kami di warisanhanafi.usj@gmail.com.

Tuan-tuan yang nak tau tu rajin-rajin la masuk blog USJ hari-hari, setiap saat dan waktu untuk dapatkan info-info baru yang mudah-mudahan dapat memberi sedikit tambahan pengetahuan pada diri kita semua.

Semoga bangsa melayu seluruhnya, dan khususnya warga Silat Cekak Pusaka Hanafi menjadi orang-orang yang berilmu dan bertanggungjawab di dalam mendidik diri, keluarga dan masyarakat walau di mana jua selagi diberi izin olehNya.

Selamat membaca!

Segerak Searah!


*Sekali sekala baca artikel bahasa inggeris pun apa la salahnya ;)

0 Ulasan:

  © Ourblogtemplates.com Blogger templates 2008