<< Blog Kelas Latihan Silat Cekak Pusaka Hanafi USJ. *Bukan laman rasmi Silat Cekak:




<< pesan Guru : "Sebenar Guru ada Hakikat, Dikuat pula amalan Syariat, Ditambah pula ilmu Maarifat, Berpakaian pula dengan Isyarat."


<< e-mailkan artikel atau berita menarik ke warisanhanafi.usj@gmail.com





Pautkan berita terkini kami di blog/laman web anda

Silat Cekak Hanafi USJ [v2.1]

Grab this Headline Animator



Selasa, Ogos 12, 2008

Kenduri Tahlil Ust Hanafi dan Sambutan Isra Mi'raj


Sila click banner untuk gambar penuh.


Mari kita sama-sama meluangkan sedikit masa untuk mengingati dan menghormati serta menghadiahkan sedikit amalan yang tak seberapa kepada Pengasas Silat Cekak Hanafi, Almarhum Ustaz Hanafi Hj Ahmad di rumah persatuan seperti tertera di atas.

Sekaligus mengambil peluang untuk mengutip mutiara mutiara kata yang bakal diucapkan oleh YM pada malam tersebut bersempena dengan sambutan Isra Mi'raj.

Bersama-sama kita menjadi murid yang kenang jasa kepada Guru yang mursyid walaupun dia telah tiada. Berbaktilah kita kepada penggantinya yang diwariskan secara hak dan benar. Guru Utama YM Md Radzi Hj Hanafi.

YM Guru Utama Hj Md Radzi Hj Hanafi


Almarhum Ustaz Hj Hanafi Hj Ahmad

Mari kita bersama YM Guru Utama di dalam majlis kenduri tahlil ini. Jasa mereka berdua tidak akan pernah dapat dibalas, semoga dengan cara menghadiahkan amalan yang tak seberapa ni mudah mudahan dapatlah kita membalas budi serta mengenang jasa Guru dan Almarhum Ustaz yang tercinta ini sedikit sebanyak. Semoga kita terus mendukung perjuangan suci ini bersama sama guru yang benar dan yang hak.



Semoga Allah s.w.t memberkati keluarga Almarhum seluruhnya dan memberi kekuatan dan kesabaran pada YM Guru Utama. Al-Fatihah.


Mari kita ke sana!

*Berkumpul di surau usj9 jam 7.50 mlm. Kita akan gerak jam 8mlm tepat.
*Sumbangan untuk makan adalah sebanyak rm10 seorang

0 Ulasan:

  © Ourblogtemplates.com Blogger templates 2008