<< Blog Kelas Latihan Silat Cekak Pusaka Hanafi USJ. *Bukan laman rasmi Silat Cekak:




<< pesan Guru : "Sebenar Guru ada Hakikat, Dikuat pula amalan Syariat, Ditambah pula ilmu Maarifat, Berpakaian pula dengan Isyarat."


<< e-mailkan artikel atau berita menarik ke warisanhanafi.usj@gmail.com





Pautkan berita terkini kami di blog/laman web anda

Silat Cekak Hanafi USJ [v2.1]

Grab this Headline Animator



Selasa, Julai 22, 2008

Ammar kawin!!

Ni gambar masa majlis perkahwinan Ammar bersama Tasha di kediaman beliau. Gambar lambat diterima dari saudara saibog yang sibuk berperang dengan jin jin di kediaman dan ofis beliau sehingga internet connection di gombak pun tergugat oleh bebola api milik saibog. Resingun!! Yah! Saibog berjaya bertahan! (saibog yang duduk di tengah berbaju putih, sexy kan?)




-----


Balik ke topik asal, tahniah pada Ammar dan Tasha kerana berjaya sampai ke jinjang pelamin yang indah berseri, credits to the mak andam. Yah!

Pasangan ini telah melakar banyak sejarah pahit dan manis sepertimana pasangan pasangan lain juga, dan telah melalui pelbagai dugaan dan ujian yang menduga kesabaran dan keikhlasan hati mereka.. Hanya mereka dan Tuhan yang tahu keperitan perjalanan mereka. Syukur kerana Tuhan memelihara jodoh mereka dan mengikat pertalian mereka di dalam pertalian yang suci. Semoga ia berkekalan ke akhir hayat. Amin.



Kepada anda berdua, kami dari Kelas Latihan USJ mengucapkan Syabas dan tahniah di atas kejayaan anda dan berharap anda dapatlah membunuh seramai mungkin orang orang kafir di malam DAN juga siang hari (membunuh orang kafir ialah terma yang digunakan untuk mengganti nama berjimak) ;)

Bak kata seorang isteri pada suaminya yang saya kenal, bang jom beribadat! (bersama dengan isteri juga merupakan salah satu ibadat. :P)

Semoga berbahagia dan sihat sejahtera sentiasa.

-----


Dan akhir sekali..

Tarik tali sorong tali

Ketuk ketampi jarang sekali

Andai ada ingatan di hati

Jenguk jenguklah kami di kelas usj ni

Amin.

1 Ulasan:

Tanpa Nama,  Julai 22, 2008 11:38 PTG  

Alhamdulillah...abg amar mmg kacak...hehehe...

  © Ourblogtemplates.com Blogger templates 2008